Nog even thuis!

19 september 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Lieve Krokodillen,

Op zaterdag 28 september vertrek ik voor 3 maanden naar Zambia in Afrika. Op mijn blog, die ik speciaal voor jullie heb gemaakt, kunnen jullie al mijn avonturen en verhalen volgen. Ook zal ik hier af en toe wat foto's met jullie delen, zodat jullie een beetje een idee hebben hoe het er daar uit ziet.

Groetjes, Juf Ilse!

1. Bram:
    Veel plezier
  2. Floor:
    20 september 2019
    Veel plezier daar in afrika
  3. Saar:
    Veel plezier
  4. Bram:
    Veel plezier in Zambia
  5. Saar:
    20 september 2019
    Ik hoop dat je niet ziek word
  6. Ximena:
  11. Saar:
    Ik hoop dat de 3 maanden snel voorbij gaan
  12. Saar:
    20 september 2019
    Mij lijkt het best eng om naar Afrika te gaan, ik zou het liefst gewoon thuis blijven en dan leuke spelletjes doen en naar school gaan, is het trouwens duur om daar heen te vliegen, ik heb wel een keer gevlogen maar toen was ik 1 jaar.
  13. Saar:
    20 september 2019
    Eigenlijk zou ik willen dat de rest van de klas er ook bij komt want dat is het leukste want dan kunnen we met de hele klas appen vinden jullie dat niet leuk want ik wel. Toen ik 1 jaar was en in het vliegtuig zat toen moesten we de oceaan over om naar Sint-Maarten toe te gaan, en ik ga je missen we zien elkaar pas weer over 3 maanden en dan zijn we al in de nieuwe school, maar gelukkig kunnen we nog altijd met elkaar appen, maar waarom kunnen we deze app niet
    langer houden dan 3 maanden want dan kunnen de mensen zonder telefoon gewoon ook met elkaar appen dat is toch leuk dan maken we dit als een soort whatsapp dan kan alsnog de hele klas met elkaar appen. Maar hoelang is eigenlijk 3 maanden eigenlijk hoeveel weken dat weet ik namelijk niet echt maar ik kan het wel uitrekenen.
  14. Robin:
    Hoi
  15. Robin:
    Leuk daar goed bedacht
  16. Bram:
    20 september 2019
    Verheug je je al een beetje op Zambia en Afrika en alle culturen en mensen daar, en zijn de mensen waar je mee naar Afrika gaat lief en zijn zij ook aan deze blog verbonden en zijn ze een beetje lief doei en veel plezier
  17. Bram:
    En Saar 3 maanden is 12 weken
  18. Janice:
    Veel plezier.
    In Zambia ik hoop dat je snel weer terug komt

Fijne vakantie
  19. Saar:
    Oké BRAM
  20. Saar:
    21 september 2019
    Hoi Robin leuk dat je er nu ook in zit want we hadden op school geen WiFi dus kon je er nog niet in.
  21. Bram:
    Heeft iemand een wedstrijd gespeeld in het wiekend ik wel 2-1 verloren
  22. Janice:
    Wat jammer bram
  23. Janice:
    Wat jammer bram
  24. Saar:
    24 september 2019
    Bram weekend schrijf je zo w-e-e-k-e-n-d oké
    En wat jammer eigenlijk welke wetstrijd.
  25. Saar:
    26 september 2019
    Waarom geeft de juf geen antwoord meer
  26. Ilse Jutte:
    27 september 2019
    Ik ben er weer! Heb alle vragen beantwoord volgens mij 🙂
  27. Felicity Jongejan Of het is mijn zusje.:
    5 november 2019