Bijna weg...

27 september 2019 - Den Haag, Thuis, Nederland

Lieve Krokodillen,

Nog maar 1 nachtje slapen en dan vertrek ik naar Zambia. Ik heb al jullie reacties en vragen gelezen, alleen deze week nog geen tijd gehad om daarop te reageren dus dat ga ik nu voor jullie doen. Ik vind het trouwens super leuk om jullie reacties en vragen te lezen!

- Ik verheug me heel erg op Zambia, de mensen en de nieuwe culturen. Ik ben heel nieuwsgierig naar de mensen en culturen. Mensen die al in Zambia zijn geweest, zeggen dat het hele lieve mensen zijn. We hebben al wel wat gelezen over de cultuur daar, maar daar zal ik meer over vertellen als ik echt in Zambia zit.

- In totaal zal ik 14 weken weg zijn.

- De juf gaf deze week geen antwoord meer, omdat het een hele drukke week was voor de juf. Nu heb ik even de tijd gevonden om al jullie reacties te lezen. De hele week ben ik nog naar school geweest om presentaties te geven en lessen te volgen. Zometeen ga ik nog even langs de kapper, want dat moet ook gebeuren...

Ik ga me vandaag en morgen nog voorbereiden op mijn vertrek, inpakken en afscheid nemen van familie en vrienden. Jullie gaan maandag naar het nieuwe gebouw toe met school, spannend hoor! Hebben jullie zin om les te krijgen in het nieuwe gebouw? Heel veel plezier maandag alvast!

Tot in Zambia!

Groetjes,

Juf Ilse

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Floor:
    28 september 2019
    Veel succes daar nog en veel plezier daar
  2. Nina-sare Herák:
    27 oktober 2019
    Heb je all een luiaard gezien 🐾🦄🦋🦋🦋
  3. Nina-sare Herák:
    27 oktober 2019
    Mijn reactie is weg
  4. Nina-sare Herák:
    28 oktober 2019
    Oh mijn reactie is weer terug !, haha